lizzie@maersk-nielsen.dk
+45 3513 2277
Mærsk Nielsen HR
Menu
Hjem
Om os
Nyheder
Opgaver
Publikationer
Medarbejdere
Lizzie Mærsk Nielsen
Flemming Dan Andersen
Mette Smed Aastradsen
Mads Frost
Kontakt
Læse- og skrivekompetencer
Home
»
Læse- og skrivekompetencer
Konference om trivsel og rekruttering/fastholdelse af lærlinge på slagteruddannelserne
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Faglærerkonference om nye mål for lærlingenes oplæring i virksomhederne
Erhvervsuddannelser
Udvikling af en logbog inden for slagteruddannelserne
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Evaluering af praktikprojektet inden for Snedkernes Uddannelser mellem 3. og 4. hovedforløb
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Digital læring i AMU inden for træ- og møbelindustrien
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Revision af oplæringsmål i erhvervsuddannelserne inden for Det faglige udvalg for Bolig og ortopædi
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
Revision af oplæringsmål i erhvervsuddannelserne inden for Træindustriens Uddannelsesudvalg
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
Revision af oplæringsmål i erhvervsuddannelserne inden for Snedkerfagets Fællesudvalg
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
Undersøgelse af lærlingenes trivsel inden for slagteruddannelserne
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
Udviklingsseminar om revision af kompetencemål i erhvervsuddannelserne inden for Træindustriens Uddannelsesudvalg
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Udviklingsseminar om revision af kompetencemål i erhvervsuddannelserne inden for Snedkerfagets Fællesudvalg
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Lærlingenes trivsel under oplæring i virksomhederne – del 1
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
Opstartsseminar om revision af møbelpolstreruddannelsen
Erhvervsuddannelser
,
Kvalitetsudvikling
Bæredygtighed og klimatilpasning
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Anvendelse af simulatorer i transportuddannelserne
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af AMU inden for vagtservice
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Pædagogik og didaktik ved anvendelse af prøver i AMU inden for Træets Efteruddannelsesudvalg
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Seminar om kompetencemål i erhvervsuddannelser
Erhvervsuddannelser
,
Udviklingsprojekter
Bedre handlingsorienterede målformuleringer
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Integration af prøver i AMU inden for Metalindustriens Uddannelsesudvalg
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Fastholdelse af slagter- og gourmetslagterelever
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
Fremtidig vækst og behov for faglært arbejdskraft i Region Hovedstaden
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
Lærerkvalificering til prøver i AMU
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Lærerkonference om evaluering af prøver i AMU
Analyser og evalueringer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse og udvikling på tværs af FKB til en bredere målgruppe
Analyser og evalueringer
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Jobfunktioner og opgaveudvikling for hospitalstekniske assistenter
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Test til dokumentation af læringsudbytte
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af prøver i AMU
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Brancheanalyse af træ- og møbelindustrien
Analyser og evalueringer
Kvalitet og validitet i test til AMU
Kvalitetsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Klare målformuleringer og udvikling af test til AMU
Kvalitetsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af koncepter til prøver i AMU
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencekrav til medarbejdere inden for boligmontering
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Styrket AMU gennem tydelige målformuleringer
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af udviklingstendenser i procesindustrien
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Afprøvning af læringsudbytte som et pædagogisk redskab
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Evaluering af erfaringer med AMU-kursuspakker
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af testmaterialer til kollektiv afkortning i AMU
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af undervisningsmaterialer til åbent værksted
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Uddannelsesstrukturer og branchepakker målrettet tosprogede
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Øget læringsudbytte gennem anvendelse af test
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Kvalitetsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovativ undervisning i åbent værksted
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Understøttende aktiviteter – AMU for flygtninge og indvandrere
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af et koncept for serviceassistentelevers deltagelse i DM i Skills
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Udviklingsprojekter
Revision af FKB 2295 Vagtservice
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovativ undervisning – buskørekort
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Digitale skills i AMU – new practice
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Evaluering af erfaringer med AMU-kursuspakker
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af kompetencekrav til turistbuschauffører
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af AMU-kursuspakker målrettet jobprofiler inden for vejgodstransport
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Evaluering af erfaringer med 6 ugers jobrettet uddannelse
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af metalsmedeuddannelsen
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencekrav til securitypersonale i lufthavne
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af AMU inden for ejendomsservice
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Beskrivelsessystemet i arbejdsmarkedsuddannelserne
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af fælles kompetencebeskrivelser
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kørekort på personbefordringsområdet
Analyser og evalueringer
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af horisontale og vertikale AMU-uddannelsespakker
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af uddannelsesstrukturer i AMU
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
De køretekniske uddannelser
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Miljø, bæredygtighed, klima og energirigtig kørsel
Analyser og evalueringer
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Horisontale og vertikale kompetenceløft. Analyse inden for vejgodstransport
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencekrav til havnearbejdere
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Nye uddannelsesstrukturer. Taxi og offentlig servicetrafik
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Evaluering af praksis og erfaringer med IKV i AMU
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Fra AMU-målbeskrivelse til undervisning
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Brancheanalyse af værditransport
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencekrav til kabinepersonale
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Praktisk vejledning til individuel kompetencevurdering i AMU – TUR’s uddannelsesområde
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovativ undervisning inden for vejgodstransport
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Brancheanalyse på hjemmeserviceområdet
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af erfaringer med AMU-uddannelsesstrukturer
Analyser og evalueringer
,
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Jobområderne i FKB 2728 og 2224. En analyse inden for vejgodstransport
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Én fælles VEU-center tilgang til IKV i AMU
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Struktureret IKV i AMU
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Undervisning på arbejdsmarkedsuddannelserne
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Opbygning og fastholdelse af transportfaglige uddannelsesmiljøer
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Forbedring og skærpelse af AMU-målbeskrivelserne. En analyse inden for vejgodstransport
Analyser og evalueringer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af praktikmål og praktikerklæringer
Erhvervsuddannelser
,
Udviklingsprojekter
Det samarbejdende sundhedsvæsen
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovationsagenter der rykker
Erhvervsuddannelser
,
Udviklingsprojekter
Analyse af samspil mellem AMU og EUD – samt de gymnasiale uddannelser
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Trivsel og teamsamarbejde på Herlev hospitals Afdeling A
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Udviklingsprojekter
Det faglige indhold i kernemålene
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Praktisk vejledning til individuel kompetencevurdering i AMU
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
AMU-uddannelsesstrukturer
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Barrierer for anvendelse af IKV i AMU
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Brancheanalyse på beredskabsområdet
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af behov for efteruddannelse af faglærere indenfor chaufførområdet
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Uddannelsesstrukturer inden for Træets Efteruddannelsesudvalg
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af udvalgte fælles kompetencebeskrivelser inden for vejgodsområdet
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Industriel overfladebehandling af konstruktioner og komponenter
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
IKT i arbejdsmarkedsuddannelserne
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Analyse af vagtprofiler og behov for uddannelsesstrukturer
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af innovative kompetencer i industriens arbejdsmarkedsuddannelser
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Didaktik i serviceassistenternes praktikperioder – skolernes bidrag til styrkelse af gode praktikforløb
Erhvervsuddannelser
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
Læs og skriv på TOMS
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
FVU fra A til Z
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Temamøder for jobcentre, andre aktører og a-kasser
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Afprøvning af nye spørgsmål til IKV og Viskvalitet.dk
Analyser og evalueringer
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Styrkelse af læse-, skrive- og regnefærdigheder hos voksne ledige
Analyser og evalueringer
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af elevernes innovative kompetencer i erhvervsuddannelserne
Analyser og evalueringer
,
Erhvervsuddannelser
Kursus i IKV i AMU
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Casebeskrivelser – IKV i AMU
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Samarbejde mellem skoler og arbejdspladser om AMU-deltagere med læse-, skrive- eller regnevanskeligheder
Analyser og evalueringer
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencekrav til chauffører i kurer- og budtjeneste
Analyser og evalueringer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Styrket indsats over for personer med læse-, skrive- og regnevanskeligheder
Analyser og evalueringer
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Personbeskyttelse og -eskorte
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
IKV i AMU – lærerkvalificering inden for IF’s uddannelsesområder
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
IKV-ambassadører inden for Metalindustriens Uddannelser
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Lærerkvalificering målrettet IKV inden for køkken, hotel, restaurant, bager, konditor og kødbranchen
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Styrkelse af AMU-læreres kendskab til merkantile jobområder
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kursus i anvendelse af resultater fra Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kvalitetsudvikling af AMU i samarbejde med virksomhederne
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
AMU inden for det psykiatriske område
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Evaluering af IKV i AMU inden for Industriens Uddannelser
Analyser og evalueringer
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovation og iværksætteri i smedeuddannelsen
Erhvervsuddannelser
,
Øvrige temaer
Pædagogisk dag
Erhvervsuddannelser
,
Øvrige temaer
AMU-udbydernes indsats over for kursister med læse- og skrivevanskeligheder
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Individuel kompetenceafklaring for medarbejdere i metalindustrien
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Afdækning af kompetencebehov
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
Effektmålingsspørgsmål til Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Seminarer om Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Innovationsdag
Kompetence- og organisationsudvikling
Danparcs kompetencemarkedsdage
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Øvrige temaer
Håndbog om realkompetencevurdering
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kompetencecentre i lærende regioner
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Skolers praksis for at tilgodese uddannelsesdeltagere med læse-, skrive- og/eller regnevanskeligheder
Analyser og evalueringer
,
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Undersøgelse af voksenvejledning
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Arbejdsmarkedsuddannelser – også for personer med læse-, skrive- og regnevanskeligheder
Kompetence- og organisationsudvikling
,
Læse- og skrivekompetencer
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Seminarer om Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Test og bedømmelse i kombination med Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Test og bedømmelse
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Synliggørelse af god praksis for kvalitetsudvikling af arbejdsmarkedsuddannelserne
Kvalitetsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Lærerinvolvering og anvendelse af resultater fra bl.a. Viskvalitet.dk i den pædagogiske praksis
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Løbende registrering af god praksis med Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Skoleseminarer om Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Strategisk kompetenceudvikling
Øvrige temaer
Sammenhænge mellem voksenvejledning og motivation for deltagelse i uddannelse
Øvrige temaer
Lederseminar med kompetenceafklaring og -vurdering
Kompetence- og organisationsudvikling
Samarbejdspartner eller konkurrent? – en analyse af uddannelsesplanlægning i branchenetværk
Analyser og evalueringer
,
Kompetencevurdering og uddannelsesplanlægning
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Relancering af Viskvalitet.dk
Kvalitetsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Udvikling af effektmålingsspørgsmål til Viseffekt.dk
Kvalitetsudvikling
,
Øvrige temaer
,
Test og bedømmelse
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Kvalitetsudvikling i samarbejde med virksomhederne
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Systematisk og synlig sikring af kvaliteten i arbejdsmarkedsuddannelserne
Kvalitetsudvikling
,
Udviklingsprojekter
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Ny mekanikeruddannelse og nye lærerroller
Erhvervsuddannelser
,
Udviklingsprojekter
Efteruddannelse – motivation og barrierer
Øvrige temaer
Oplæg om udviklingsprojektet ”Kompetencecentre i lærende regioner”
Øvrige temaer
Efteruddannelse – motivation og barrierer
Øvrige temaer
Deltagelse i VEU – motivation og barrierer for ansatte
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
Nye kvalifikationer og uddannelsesbehov på det merkantile arbejdsmarked
Analyser og evalueringer
,
Voksen-, efter- og videreuddannelse
1
2